Overwinningsroes bij Inhouse

Dat de wereldwijde campagne van Axelent een succes is geweest is niet onopgemerkt gebleven. Met Axel op de voorgrond is Inhouse* er samen met contentbureau Glory Days in geslaagd het merk te versterken en de boodschap over Axelent en de producten van het bedrijf over de hele wereld te verspreiden. Dit is nu beloond op de Swedish Content Awards. Het Gala werd gehouden in de Eric Ericssonhal in Stockholm en Axelent heeft een gouden en een zilveren award in de wacht gesleept.

Vinst På Swedish Content Awards)

 

 

De Swedish Content Awards is een wedstrijd die wordt georganiseerd door Swedish Content Agencies, de brancheorganisatie voor de reclamewereld.
De prijsuitreiking werd voor 19e keer op rij georganiseerd en dit jaar waren meer dan 160 inzendingen voor de wedstrijd ingestuurd. De jury selecteerde vervolgens 90 inzendingen die streden om in totaal 28 prijzen.

Dit jaar was Axelent voor de eerste keer, samen met Glory Days, genomineerd in twee categorieën voor hun succesvolle wereldwijde campagne. In de categorie "Industrie & Energie" won Axelent goud en in de categorie "Sociale media van het jaar" sleepte men zilver in de wacht.
”Er was veel concurrentie met een aantal grote namen in onze categorie, daarom dachten we niet dat we zouden winnen”, vertelt Jessica Bublies van Inhouse.

De onderscheidingen op de Swedish Content Awards zijn de tweede in de rij van onderscheidingen die Axelent in het voorjaar heeft gewonnen. Begin april ontving Inhouse ook een onderscheiding op het plaatselijke bedrijvengala.

*Inhouse is de naam van ons interne reclamebureau.

Foto: Collega's van Axelents Inhouse en Contentbureau Glory Days waren ter plekke om een gouden en een zilveren award op de Swedish Content Awards in ontvangst te nemen. 

Axelent Vinnare Pa Varnamo Naringslivsgala

 

 

Prijs in lokale marketingwedstrijd

Op vrijdag 5 april werd het bedrijvengala Värnamo van dit jaar gehouden. Het gala wordt georganiseerd door de lokale bedrijvenvereniging in Värnamo. Samen met een aantal verschillende organisaties en verenigingen werden tijdens de avond prestigieuze prijzen uitgereikt en Axelent was een van de winnaars.

Elk jaar wordt in Värnamo een lokaal bedrijvengala georganiseerd en dit jaar vormde daarop geen uitzondering. De feestelijke avond bestond uit een borrel, een driegangendiner en entertainment.

Een van de prijzen die tijdens de avond werd uitgereikt was de zogenaamde Marknadshornet, een prestigieuze prijs op het gebied van marketing. De prijs wordt uitgereikt door MiGR (Marketing Association in de regio Gnosjö) en heeft als doel om succesvolle marketinginspanningen in het zonnetje te zetten en te belonen.

Foto: Elin Richardson & Jessica Bublies van Inhouse hebben Marknadshornet ontvangen.

Axelents marketing valt op

De prijs wordt al sinds 2013 uitgedeeld aan dat bedrijf of die organisatie, vereniging of persoon in de regio Gnosjö die gedurende het jaar het beste was op het gebied van marketing. Het is van belang om je te onderscheiden op het gebied van creativiteit en ondernemerschap, dat de marketinginspanning een sterke indruk heeft gemaakt en als inspiratiebron en voorbeeld diende voor andere ondernemers in de regio Gnosjö. Dit jaar ging de prijs naar Axelent met de motivatie:

_

Met een wereldwijde merkcampagne die opvalt, heeft het bedrijf zijn doel bereikt om de naamsbekendheid aanzienlijk te vergroten. Met een uitgebreide campagne in drie stappen heeft men onder andere 4 miljoen mensen bereikt en een CTO van 19% behaald. Daarnaast is de figuur Axel gecreëerd, die ons "verwelkomt in een veiligere wereld".

Zou u liever X-News in PDF-formaat lezen?

Download X-News hier!

Gerelateerde artikelen

Meer hulpbronnen zoeken en 2019

Ervaar Axelent Safety Book

Krijg toegang tot een wereld van kennis - de basis van vooruitgang, innovatie en veiligheid.

Open en toegankelijke kennis voor iedereen, onze missie is duidelijk: individuen, industrieën en werkplekken wereldwijd in staat stellen hun omgevingen te transformeren in slimmere, veiligere en efficiëntere ruimtes. Of u nu in de productie, bouw of logistiek werkt - het maakt niet uit waar u bent of wat u doet - u verdient de inzichten die de toekomst van veiligheid en productiviteit vormgeven.